Veckans skämt

Vi tänkte börja med en ny grej här *trumvirvel*... "Veckans skämt" *paus för applåder*.
Det hör man ju vad det är.. ett par skämt varje vecka haha, here we go.
"Varför körde blondinen runt och runt i samma kvarter? 
- Hennes blinkers hade fastnat."
 
 
"- Hej blondi! Jag såg din kreditkorts-kod igår på ICA.
- Hah? Mm visst, vad är min kod då?
- 7618.
- FEL! Den är 5261.
- Tack, jag har ditt kreditkort förresten:D
- Pfttt, du behöver min kod för att använda den!! ... Åhhhh fan!!!"
 
 
"Vilken utstrålning, vilket leende, vilken intelligens, fint ansikte & för att inte tala om de vackra ögonen! Men nog pratat om mig! Hur är det med dig?"
 
 
"En mamma, pappa och deras barn flög från Skåne till London. 
Flygvärdinnan går fram till barnet och säger: 
- What a handsome face! 
Mammman: 
- Nej, jag tror det var min man som fes."
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0