Visste ni att...

Eftersom Elin I hotade (säger vi som:*) mig med att jag skulle skulle skriva ett inlägg så kan jag väl nu göra det. Ville då börja med att säga att jag har vita strumpor på mig, jeanstights och en grå hollister-tröja på mig (as usual). Nu kommer vi till nästa punkt och då kan jag säga att jag fyller år om inte så länge (woohoo, fast faktiskt 3 veckor kvar tror jag heh). Den tredje saken som jag vill ta upp, en lite seriösare grej, är att idag så blev mina skor blöta :c Vi hade "ute-snö-nånting-blabla-lekar" och eftersom jag inte orkade packa ner ett par extra skor i min väska (blablabla..) så sket jag i det.
(.. Inte bokstavligt..)

aja, tack för mig leverpastej.
Inte så seriöst inlägg med hade inget att skriva bc of min hjärna orkar inte tänka seriöst idag.

/Saga
RSS 2.0