*kom inte på någon bra rubrik*

Mina damer & herrar, hundar & katter, jag har äran att presentera att det är skola imorgon. Mamma bad min träna på mina spanska glosor för några timmar sedan och det kom jag på nu:/ No me gusta läxa. 
Iallafall så tänkte jag meddela att min dag har varit rätt så tråkig (jag har dock haft ganska kul om det ingår att skratta åt mig själv eftersom jag hade så tråkigt).
Jag har typ ritat som vanligt och surfat rund på nätet (utan surfbräna och spindelnät).
 
 
Jag är inlove med min nya dator, även om den är lite seg ibland och att jag råkade ladda hem ett virus på den (woops). Jag har by the way haft kontakt med Elinarna (haha?) och vi kom på att varje måndag så ska vi skriva 10 saker vi ska klara av under veckan och sedan på söndagarna så skriver vi om vi klarat de eller inte, vi hoppas såklart att vi kommer klara det;) Nu hade jag nog inget mer att säga, kram:)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0