letade i över 2 timmar

Igår på sista lektionen fick jag, Vanessa och Nora reda på att Paradise Hotel deltagarna Aina, Samir och Anja var i Umeå :D DIREKT efter att vi slutat så sprang vi till stan och korsade två stora vägar... vi var desperata ;) väll på stan letade vi som yra höns i två timmar typ.. sen fick vi syn på Ainas och Anjas ryggar men det var omöjligt att hinna fram till dom eftersom det var en hel klan av ungdomar som också letat efter dom så ALLA jagade dom och sprang dom in på hotellet. Utanför väntade vi typen halvtimme... sedan fick vi beskedet att dom inte skulle komma ut på bra många timmar, vi stannade en stund till men åkte hem sen :/ känns inte så bra eftersom det varit jättekul att få träffa dom..

ledsen att vi inte skrivit på ett tag men min ursäkt är att jag haft jätte mycket läxor och jag tror Elin och Saga också har det som ursäkt..

Kärlek till er läsare! /Elin I



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0